Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

Ευχαριστώ Φώτη

Από τη διαβούλευση για την κατάργηση των ελαχίστων αμοιβών:

( 20 Ιανουαρίου 2011, 23:00 Φώτης )

Εσύ που με αποκαλείς κλέφτη και λαμόγιο,

Μήπως είσαι εσύ που όσο φτιαχνόταν το σπίτι σου:

* είχα τις ευθύνες του μισού Ποινικού Κώδικα φορτωμένες στην πλάτη μου κι ας μην ήμουν καν ο κατασκευαστής ?

* τσακωνόμουνα για να γίνει μια δουλειά σωστή με τον κάθε αλμπάνη μάστορα που μου κουβάλαγες (επειδή δήθεν ήταν φθηνός).
* τσιγκουνευόσουν στα μπετά και τα σίδερα αλλά στα πλακάκια έδωσες ρέστα ?
* άκουγες τον φίλο, ξάδερφο, γείτονα, μπατζανάκη όλους τους άσχετους εκτός από εμένα ?

* Μήπως είσαι εσύ που όταν σου ήρθε η Πολεοδομία έτρεχες να σου βρω το κονέ στην Πολεοδομία να λαδώσεις και να σου καλύψω τις παρανομίες σου για να γλυτώσεις τα πρόστιμα ?

* που όταν έπεσες σε υπάλληλο μηχανικό που δεν τάπιανε φώναζες απελπισμένος «σε τι βλάκα πέσαμε » ?

* Μήπως είσαι εσύ που έσκασες 5000 Ε στον μεσίτη ενώ , τσιγκουνεύτηκες 300 Ε να πάρεις έναν μηχανικό να σε συμβουλέψει και τώρα χτυπάς το κεφάλι σου με την μούφα που πήγες κι αγόρασες ?

* Μήπως είσαι εσύ που εις γνώση σου αγόρασες κλεισμένο ημιυπαίθριο από τον χτες μπακάλη- σήμερα κατασκευαστή υπογράφοντας πλαστά συμβόλαια και σου φταίει ο μηχανικός ?

* Η μήπως είσαι κανένας δημόσιος υπάλληλος που στριμώχτηκε και βγάζει το άχτι του ?

Όποιος κι αν είσαι ,

Όταν το βράδυ πέφτεις για να κοιμηθείς , να σκέφτεσαι ότι το ταβάνι πάνω από το κεφάλι σου και της οικογένειάς σου στέκεται επειδή έχω κάνει καλά την δουλειά μου.

Και τότε πες μου πόση πρέπει να είναι η αμοιβή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: